Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Ψηφιακή Αλληλεγγύη: Οι προσφορές για τα δωρεάν λαπτοπ ή tablet

Ψηφιακή Αλληλεγγύη: Οι προσφορές για τα δωρεάν λαπτοπ ή tablet Οι δικαιούχοι για το Ψηφιακή Αλληλεγγύη όπου έλαβαν το κοινωνικό μέρισμα από χθες 04/02/2015 έως 30/06/2015 μπορούν να εισέρχονται στην ιστοσελίδα e-inclusion.gr και να εκτυπώνουν τον κωδικό που θα τους δίνει το δωρεάν λαπτοπ ή tablet αλλά και ίντερνετ, για 12 μήνες. Ποιες είναι οι προσφορές των καταστημάτων που συμμετέχουν και η πως μπορούν να βρουν τα καταστήματα οι δικαιούχοι που θα εξαργυρώσουν την επιταγή   Σε κάθε ωφελούμενο (πολίτη που έλαβε το Κοινωνικό Μέρισμα και κάτοικο μίας εκ των οκτώ (8) Περιφερειών Αμιγούς Σύγκλισης) χορηγείται απο το πρόγραμμα Ψηφιακή Αλληλεγγύη ένα κουπόνι με αποκλειστικό σκοπό την ανταλλαγή του με τα προϊόντα των Παρόχων/Προμηθευτών της δράσης. Δικαιούχοι του κουπονιού είναι όλοι οι ωφελούμενοι πολίτες, που αιτήθηκαν και έλαβαν το Κοινωνικό Μέρισμα και οι οποίοι, σύμφωνα με το ηλεκτρονικό αρχείο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ), κατοικούν σε μία από 8 Περιφέρειες Αμιγούς Σύγκλισης (Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Ιόνια Νησιά, Δυτική Ελλάδα, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη), σύμφωνα με τη δηλωθείσα κατά την 31/12/2014 στο πληροφοριακό σύστημα “TAXISNET” και ισχύουσα διεύθυνση κατοικίας. Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της Δράσης και με χρήση των διαπιστευτηρίων (username/password) του πληροφοριακού συστήματος «TAXISNET» της ΓΓΠΣ να δει αν είναι επιλέξιμος ωφελούμενος της Δράσης. Θα μπορεί να τυπώνει τον μοναδικό κωδικό της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης που του αντιστοιχεί ή να τον λάβει στο e‐mail του ή στο κινητό του. Ο ωφελούμενος μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της Δράσης, να αναζητήσει Παρόχους/Προμηθευτές που βρίσκονται στην περιοχή επιλογής του και να εντοπίζει τις Προσφορές που τον ενδιαφέρουν, με αποκλειστικό κριτήριο τις ανάγκες ή/και τις δυνατότητές του, σύμφωνα με τα προσωπικά του κριτήρια. δείτε εδώ την λίστα με τις προσφορές και τα προιόντα Οι ωφελούμενοι, αφού επιλέξουν τον Πάροχο/Προμηθευτή που επιθυμούν, επισκέπτονται  το κατάστημα, εντός της περιόδου ισχύος της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης, και με τον συγκεκριμένο και μοναδικό κωδικό της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης, επιλέγουν τις παροχές της δράσης Κάθε ωφελούμενος δικαιούται μόνο μία Επιταγή Ψηφιακής Αλληλεγγύης και κάθε Επιταγή έχει συνολική οικονομική αξία που καλύπτει τις ακόλουθες παροχές: Διαδικτυακή σύνδεση (σταθερή ADSL/VDSL ή κινητή (mobile) 3G (ή ανώτερη) ή δορυφορική) – μέχρι 12€ το μήνα και μέχρι 31/10/2015 Βασικό εξοπλισμό πρόσβασης στο διαδίκτυο (tablet ή netbook ή laptop/notebook) – μέχρι 230€ Υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης/ενημέρωσης στη χρήση ΤΠΕ κατ’ οίκον (προαιρετικά) – μέχρι 60€. Καθεμιά από τις παραπάνω παροχές είναι διακριτά προκοστολογημένη και δεν επιτρέπεται η μεταφορά ποσού από τη μία κατηγορία δαπάνης στην άλλη. Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της δράσης και με χρήση των συνθηματικών (username/password) του ΠΣ TAXISNET να δει αν είναι επιλέξιμος ωφελούμενος της δράσης. Θα μπορεί να τυπώνει το μοναδικό κωδικό του κουπονιού που του αντιστοιχεί ή να το λάβει στο mail του ή στο κινητό του. Στη συνέχεια ο ωφελούμενος θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα: 1.Αναζήτηση προσφοράς στο e-inclusion.gr Μέσω του δικτυακού τόπου της δράσης e-inclusion.gr αναζητά Παρόχους/Προμηθευτές που έχουν κατάστημα στην περιοχή του και εντοπίζει τις Προσφορές που τον ενδιαφέρουν. 2.Προσέλευση σε Κατάστημα Προσέρχεται στο κατάστημα με το προσωπικό του κουπόνι που θα έχει εκτυπώσει (ή θα το έχει στο κινητό του) και με την αστυνομική του ταυτότητα. Ο υπάλληλος του Παρόχου/Προμηθευτή θα μπορεί μέσα από την εφαρμογή να ελέγξει τα στοιχεία του ωφελούμενου καθώς και αν το ηλεκτρονικό κουπόνι είναι ενεργό ή έχει χρησιμοποιηθεί. 3.Επιλογή Προσφοράς Ο ωφελούμενος επιλέγει υποχρεωτικά Συσκευή και Τηλεπικοινωνιακή Σύνδεση και προαιρετικά, Υποστήριξη/Συμβουλευτική Ενημέρωση. Το κατάστημα καταχωρεί την παραγγελία του ωφελούμενου μαζί με όλα τα απαραίτητα στοιχεία (ενδεικτικά: Serial Number συσκευής κλπ) στο ΠΣ της Δράσης. 4.Καταχώριση Μοναδικού κωδικού Τα παραστατικά που θα εκδώσουν οι Πάροχοι/Προμηθευτές και οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σε εμφανές σημείο τον μοναδικό Κωδικό Κουπονιού του ωφελούμενου. Παραστατικό που δε φέρει το σωστό Κωδικό Κουπονιού ΔΕΝ θα είναι επιλέξιμο από τη Δράση. 5.Υπογραφή Εγγράφων Πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο ωφελούμενος θα πρέπει να υπογράψει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που θα εκδοθούν και τυπωθούν στο κατάστημα από το πληροφοριακό σύστημα της Δράσης (π.χ. Φόρμα Επιλογής προϊόντων ωφελούμενου, Υπεύθυνη Δήλωση ωφελούμενου, Σύμβαση μεταξύ Παρόχου/Προμηθευτή και ωφελούμενου, κλπ) καθώς και από τους Παρόχους/Προμηθευτές (ενδεικτικά: Τηλεπικοινωνιακό Συμβόλαιο, Δελτίο Αποστολής-Τιμολόγιο Εξοπλισμού, κλπ). 6.Έλεγχος Παραγγελίας Οι ωφελούμενοι μπορούν να ελέγξουν στο Web Site της Δράσης, εάν ο Κωδικός Κουπονιού αντιστοιχεί στα προϊόντα (συσκευή, σύνδεση και υποστήριξη/συμβουλευτική ενημέρωση) που προμηθεύτηκαν. Πέραν των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τη γενική υποχρέωση της τήρησης των όρων της Πρόσκλησης του ΤΕΕ, ο κάθε ωφελούμενος έχει στο πλαίσιο της δράσης τις ακόλουθες υποχρεώσεις: Να συνεργαστεί με τους Συμβούλους Υποστήριξης/Ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της κατ’ οίκον υποστήριξης/ενημέρωσής του καθώς και κατά τη διαδικασία προγραμματισμού της Να διατηρήσει την τηλεπικοινωνιακή σύνδεση που προμηθεύτηκε μέσω της δράσηςμέχρι 31/10/2015, ή, αν επιθυμεί να τη διακόψει, να προσκομίζει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση Να διατηρήσει τον εξοπλισμό που προμηθεύτηκε μέσω της δράσης μέχρι 31/12/2015, με το απαραίτητο αυτοκόλλητο αναγνωρισιμότητας της συγχρηματοδότησης της δράσης από την Ε.Ε. που του παρείχε ο Πάροχος/Προμηθευτής. Να συνεργαστεί με τα ελεγκτικά όργανα ενδεικτικά του ΤΕΕ και της ΕΔΕΤ ΑΕ σε περίπτωση που επιλεγεί στο προς εξέταση δείγμα για τη διενέργεια επιτόπιας επαλήθευσης Να παράσχει τις απαραίτητες πληροφορίες και τα στοιχεία που τυχόν του ζητηθούν, σε σχέση με τη συμμετοχή του στην παρούσα δράση. Οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού Κάθε ωφελούμενος δικαιούται μόνο μία επιταγή-κουπόνι , η αξία του οποίου καλύπτει τις ακόλουθες παροχές: - Διαδικτυακή σύνδεση (σταθερή ADSL/VDSL ή κινητή (mobile) 3G (ή ανώτερη) ή δορυφορική) – μέχρι 12 ευρώ το μήνα και μέχρι 31/10/2015 - Βασικό εξοπλισμό πρόσβασης στο διαδίκτυο (tablet ή netbook ή laptop/notebook) – μέχρι 230 ευρώ. - Υπηρεσίες Υποστήριξης – Συμβουλευτικής ενημέρωσης κατ’ οίκον προαιρετικά, σε βασικά στοιχεία χρήσης του εξοπλισμού και του διαδικτύου, έως 60 ευρώ.  ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Έχοντας το μοναδικό κωδικό του κουπονιού, το οποίο είτε το τυπώνει ή έλαβε  στο mail του ή στο κινητό του, θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα: 1. Αναζήτηση προσφοράς:  Μέσω της ιστοσελίδας (https://www.e-inclusion.gr/announcements/) θα αναζητήσει  τους προμηθευτές που έχουν κατάστημα στην περιοχή του και θα εντοπίζει τις προσφορές που τον ενδιαφέρουν. 2. Προσέλευση σε Κατάστημα:  Προσέρχεται στο κατάστημα με το προσωπικό του κουπόνι και με την αστυνομική του ταυτότητα. Ο υπάλληλος θα μπορεί μέσα από την εφαρμογή να ελέγξει τα στοιχεία του ωφελούμενου καθώς και αν το ηλεκτρονικό κουπόνι είναι ενεργό ή έχει χρησιμοποιηθεί. 3. Επιλογή Προσφοράς: Ο ωφελούμενος επιλέγει υποχρεωτικά συσκευή και τηλεπικοινωνιακή σύνδεση και προαιρετικά, Υποστήριξη/Συμβουλευτική Ενημέρωση.   4. Καταχώρηση Μοναδικού κωδικού: Τα παραστατικά που θα εκδώσουν οι Πάροχοι/Προμηθευτές και οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σε εμφανές σημείο τον μοναδικό Κωδικό Κουπονιού του ωφελούμενου. Παραστατικό που δε φέρει το σωστό Κωδικό Κουπονιού ΔΕΝ θα είναι επιλέξιμο από τη Δράση. 5. Υπογραφή Εγγράφων: Πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο ωφελούμενος θα πρέπει να υπογράψει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που θα εκδοθούν και τυπωθούν στο κατάστημα από το πληροφοριακό σύστημα της Δράσης.   6 .Έλεγχος Παραγγελίας: Οι ωφελούμενοι μπορούν να ελέγξουν στο Web Site της Δράσης, εάν ο Κωδικός Κουπονιού αντιστοιχεί στα προϊόντα (συσκευή, σύνδεση και υποστήριξη/συμβουλευτική ενημέρωση) που προμηθεύτηκαν. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ- ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ   * Ποιοι είναι οι δικαιούχοι του προγράμματος; - Όσοι έλαβαν το κοινωνικό μέρισμα και ταυτόχρονα κατοικούν σε μία από τι 8 περιφέρειες. * Ο/Η σύζυγός μου έλαβε το κοινωνικό μέρισμα αλλά όταν συνδέομαι στην εφαρμογή δεν εμφανίζομαι ως δικαιούχος τι Δράσης. Τι μπορώ να κάνω; - Για να εξακριβώσετε ποιος είναι ο δικαιούχος θα πρέπει στην εφαρμογή να συνδέεται με τους κωδικούς του αυτός που πήρε το κοινωνικό μέρισμα και όχι ο σύζυγος. * Πληρούσα τις προϋποθέσεις για να λάβω το κοινωνικό μέρισμα, αλλά δεν υπέβαλα αίτηση. Μπορώ να συμμετέχω στη Δράση; - Όχι, δεν είστε δικαιούχος αν δεν έχετε λάβει το κοινωνικό μέρισμα. * Υπέβαλα αίτηση για το κοινωνικό μέρισμα αλλά δεν έχω λάβει ακόμα το βοήθημα. Δικαιούμαι να συμμετέχω στη Δράση; - Για να είστε δικαιούχος θα πρέπει να έχετε υποβάλει οριστική αίτηση για το κοινωνικό μέρισμα και να έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή σας. * Δεν θέλω να λάβω υπηρεσίες Υποστήριξης – Συμβουλευτικής ενημέρωσης. Μπορώ να αξιοποιήσω τα 60 ευρώ της επιδότησης στις άλλες 2 παρεχόμενες παροχές (εξοπλισμός, διαδικτυακή σύνδεση); - Όχι, εφόσον δεν τις επιθυμείτε, το ποσό της σχετικής επιδότησης δεν μπορεί να προστεθεί στο ποσό της επιδότησής σας για τις υπόλοιπες παροχές  * Μπορώ να αποκτήσω παροχή ακριβότερη από το επιχορηγούμενο ποσό για αυτήν την κατηγορία παροχής; - Ναι, μπορείτε συμπληρώνοντας μόνος/η σας τη διαφορά κόστους. * Αν επιλέξω παροχή φθηνότερη από το μέγιστο επιχορηγούμενο ποσό για τη συγκεκριμένη κατηγορία παροχής, μπορώ να μεταφέρω τη διαφορά για την απόκτηση άλλης κατηγορίας παροχής; - Όχι, η διαφορά τιμής δεν δύναται να μεταφερθεί σε άλλη κατηγορία παροχής, ούτε να εξαργυρωθεί με μετρητά. * Θα επιβαρυνθώ με τα έξοδα απόκτησης του απαραίτητου εξοπλισμού σύνδεσης στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο; - Όχι, ο απαραίτητος εξοπλισμός σύνδεσης στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο (π.χ. modem για σύνδεση σε adsl/vdsl, usb stick για σύνδεση στο 3G/4G δίκτυο, δορυφορικό πιάτο για σύνδεση στο δορυφορικό δίκτυο), όπου απαιτείται, βαραίνει στο σύνολό του, αποκλειστικά τον Πάροχο/Προμηθευτή και παρέχεται δωρεάν στον ωφελούμενο. * Είμαι δικαιούχος του κοινωνικού μερίσματος στην Περιφέρεια της Θεσσαλίας. Μπορώ να κάνω συμβόλαιο ευρυζωνικής σύνδεσης στην Αθήνα; - Όχι, δεν μπορείτε να αποκτήσετε ευρυζωνική σύνδεση σε περιοχή διαφορετική της Περιφέρειάς σας. * Μπορώ να ασκήσω το δικαίωμά μου της επιδότησης σε κατάστημα περιοχής που δεν ανήκει στις 8 επιλέξιμες Περιφέρειες; - Ναι, μπορείτε να εξαργυρώσετε το κουπόνι σε οποιοδήποτε κατάστημα συμμετέχει στη δράση. * Μπορώ να μεταβιβάσω το δικαίωμα της επιδότησης σε συγγενικό πρόσωπο; - Όχι, είναι αυστηρά προσωπικό και δεν μεταβιβάζεται. * Μπορώ αντί για 1 tablet να αγοράσω 2 tablets αξιοποιώντας την επιδότηση; - Όχι, κάθε δικαιούχος μπορεί να αποκτήσει μία και μόνο συσκευή.  * Ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία που επιτρέπεται να ασκήσω το δικαίωμα της επιδότησης; - Εως τις 30 Ιουνίου 2015. * Οι παροχές που απέκτησα μέσω της Δράσης δεν καλύπτουν πλέον τις ανάγκες μου. Μπορώ να τις διακόψω/μεταπωλήσω; - Εδώ χρειάζεται προσοχή. Πρέπει να ξέρετε ότι, ο ωφελούμενος υποχρεούται: Να διατηρήσει την τηλεπικοινωνιακή σύνδεση που προμηθεύτηκε μέχρι 31/10/2015 και να διατηρήσει τον εξοπλισμό μέχρι 31/12/2015. Από εκεί και έπειτα, κάνει ότι θέλει… * Μπορώ να αξιοποιήσω την παροχή για τη διαδικτυακή σύνδεση στo υφιστάμενο τηλεπικοινωνιακό μου συμβόλαιο; -  Υπό προϋποθέσεις ναι. Αρχική προϋπόθεση, σε κάθε περίπτωση, είναι η συμμετοχή του Τηλεπικοινωνιακού Παρόχου στο Μητρώο της Δράσης καθώς και η εξαργύρωση της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης από τον ίδιο τον Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο ή από κάποιο Πάροχο/Προμηθευτή που συνεργάζεται με αυτόν. Ειδικότερα για τα επιμέρους είδη τηλεπικοινωνιακών συνδέσεων ισχύουν τα ακόλουθα: Α. Εάν επιλέξετε ευρυζωνική σύνδεση κινητής (mobile) υποχρεούστε να πραγματοποιήσετε νέα σύνδεση, στην οποία δεν επιτρέπεται να περιλαμβάνεται πακέτο κινητής τηλεφωνίας. Β. Εάν επιλέξετε σταθερή ή δορυφορική ευρυζωνική σύνδεση και έχετε ήδη ενεργοποιημένο κάποιο συμβόλαιο, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε εάν ο εν λόγω Τηλεπικοινωνιακός Πάροχος έχει επιλέξει να διαθέτει στη δράση και τα υφιστάμενα συμβόλαιά του που πληρούν τις προϋποθέσεις της Δράσης. Σε περίπτωση που τα διαθέσει και εφόσον και το δικό σας συμβόλαιο πληροί τις προϋποθέσεις, μπορείτε να το αναφέρετε στον Πάροχο/Προμηθευτή που θα απευθυνθείτε για να εξαργυρώσετε την Επιταγή Ψηφιακής Αλληλεγγύης, δηλαδή στον ίδιο Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο ή κάποιο συνεργαζόμενο με αυτόν Πάροχο/Προμηθευτή, ώστε να το δηλώσει κατά την εξαργύρωση της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης και να επωφεληθείτε της επιδότησης (μέγιστο 12 ευρώ μηνιαίως). Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο νέο πακέτο (από τα εγκεκριμένα από τη Δράση) του Παρόχου/Προμηθευτή για το συγκεκριμένο Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο ή να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε σύνδεση με κάποιον άλλο Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο. * Μπορώ να εξουσιοδοτήσω τρίτο πρόσωπο για την εξαργύρωση του κουπονιού; - Όχι, είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία του δικαιούχου για την εξαργύρωση του κουπονιού. * Δικαιούμαι να ζητήσω κατά τη διάρκεια της δράσης μετατροπή της διαδικτυακής σύνδεσης που έχω επιλέξει ή μεταφορά της σύνδεσής μου; - Όχι, δεν είναι δυνατή η αλλαγή της διαδικτυακής σύνδεσης που αρχικά επιλέξατε, ούτε η μεταφορά της σε άλλη διεύθυνση κατοικίας. Εάν κάτι τέτοιο συμβεί, δε θα δικαιούστε την επιδότηση για το υπόλοιπο του διαστήματος έως και την 31/10/2015. πατήστε εδώ για να εκτυπώσετε το κουπόνι

www.dikaiologitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου