Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

Πανελλήνιες 2019: Θέματα σε Αρχαία και Μαθηματικά για τα ΓΕΛ, πρώτα στα Dikaiologitika News οι απαντήσεις

Πανελλήνιες 2019: Με τα θέματα στα Αρχαία Ελληνική Γλώσσα για την Ο.Π Ανθρωπιστικών σπουδών και τα Μαθηματικά για την Ο.Π Θετικών Σπουδών και την Ο.Π Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής συνεχίζονται οι πανελλήνιες εξετάσεις και τους υποψηφίους ΓΕΛ αύριο Δευτέρα 10/06
Τα Dikaiologitika News παρακολουθούν λεπτό προς λεπτό τις πανελλήνιες εξετάσεις 2019 και σε συνεργασία και το κύρος των φροντιστηρίων «Μεθοδικό» θα παρουσιάσουν τα θέματα και τις απαντήσεις των Αρχαίων και των Μαθηματικών αλλά και τις εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών για τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων.
Την Τετάρτη 12/06 οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, διαγωνίζονται στις πανελλήνιες, στην Ιστορία για την Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, στη Φυσική η Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον για την Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής. Οι υποψήφιοι έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στα μαθήματα Κατεύθυνσης που λόγω και του αυξημένου συντελεστή βαρύτητας, καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό, την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τα Dikaiologitika News πρωτοπορούν στις φετινές Πανελλήνιες 2019 καθώς συνεργάζονται με τα φροντιστήρια «Μεθοδικό» και σας παρουσιάζουν άμεσα το θέμα έκθεσης και τις απαντήσεις.
Θα σας αναρτούμε λεπτό προς λεπτό τις απαντήσεις ανά άσκηση. Αυτό σημαίνει πως σε ελάχιστα λεπτά οι υποψήφιοι θα μπορούν να δουν όλες τις λύσεις.
ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ - Όλες οι απαντήσεις σε Αρχαία και Μαθηματικά στα Dikaiologitika News ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ
Οι υποψήφιοι στις πανελλήνιες 2019 πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ. για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 08.30 π.μ., μέχρι τις 15:00 μ.μ. για το μάθημα με ώρα εξέτασης 15.30 μ.μ. και μέχρι τις 09:30 π.μ. για το μάθημα με ώρα εξέτασης 10:00 π.μ.

Συμβουλές για τους υποψηφίους των πανελληνίων 2019

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2019 ΓΕΛ
* Φροντίζουμε να έχουμε απαραιτήτως μαζί μας:
* Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο
* Δελτίο εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων (καρτελάκι)
* Τρία στιλό (μπλε ή μαύρου χρώματος), μολύβι, γόμα και ξύστρα
* Γεωμετρικά όργανα, όπου χρειάζονται
* Ένα μπουκαλάκι με νερό ή χυμό
* Ένα ρολόι χειρός, ώστε να διαχειριζόμαστε σωστά τον χρόνο μας κατά τη διάρκεια της εξέτασης
* Διαβάζουμε τα θέματα αργά και προσεκτικά, ώστε να κατανοήσουμε πλήρως τι ζητείται, και ξεκινάμε από αυτά που γνωρίζουμε καλύτερα.
* Αφού απαντήσουμε κάποιο ερώτημα, καλό θα ήταν να διαβάσουμε άλλη μία φορά την εκφώνηση.
* Ερωτήσεις που μας φαίνονται γνωστές και εύκολες χρειάζονται περισσότερη προσοχή.
* Ακόμη και αν κάποιο από τα θέματα δεν μας θυμίζει κάτι, δεν πρέπει να απογοητευτούμε, καθώς μπορεί στη συνέχεια της εξέτασης να «καθαρίσει» το μυαλό μας και να το κατανοήσουμε.
* Δεν αποκαρδιωνόμαστε από τυχόν δύσκολα θέματα και, κυρίως, δεν τα παρατάμε. Τα θέματα όσο δύσκολα φαίνονται σε εμάς άλλο τόσο δύσκολα θα φαίνονται και στους άλλους μαθητές.
* Χρησιμοποιούμε, όπου χρειάζεται, το πρόχειρο (δηλαδή, τις τελευταίες σελίδες του τετραδίου).
* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιμείνουμε για πολλή ώρα σε κάποιο θέμα που μας δυσκολεύει ιδιαίτερα, ούτε φυσικά να απογοητευόμαστε. Πρέπει να προχωρήσουμε, να αντιμετωπίσουμε τα υπόλοιπα ζητήματα και μετά να επιστρέψουμε στο ερώτημα που δεν λύσαμε και να αφοσιωθούμε σε αυτό.
* Γράφουμε ό,τι γνωρίζουμε, ακόμη και αν δεν είμαστε σίγουροι· δεν αφήνουμε κανένα ερώτημα χωρίς απάντηση.
* Το γραπτό μας πρέπει να αποπνέει σιγουριά και να αντιμετωπίζει έξυπνα τα ερωτήματα, ώστε ο διορθωτής να μην έχει την παραμικρή αμφιβολία για τις γνώσεις μας.
* Προσέχουμε την εμφάνιση του γραπτού μας, ώστε να είναι ευανάγνωστο. Ένα καλά δομημένο και καθαρογραμμένο γραπτό είναι βέβαιο πως προκαταβάλλει θετικά τον διορθωτή.
* Κατανέμουμε σωστά τον χρόνο ανάμεσα στα θέματα, ώστε να αφήσουμε τουλάχιστον 10 λεπτά για να ξαναδιαβάσουμε τις απαντήσεις μας και να διορθώσουμε τυχόν ορθογραφικά και εκφραστικά λάθη.
* Δεν βιαζόμαστε. Αν μέσα στον ενθουσιασμό μας βιαστούμε, υπάρχει κίνδυνος να δώσουμε λανθασμένες απαντήσεις.
* Ακόμα και αν έχουμε τελειώσει νωρίτερα, εξαντλούμε τον χρόνο της εξέτασης. Διαβάζουμε ξανά και ξανά τις απαντήσεις μας, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τίποτα δεν διέφυγε από την προσοχή μας.
* Αφού τελειώσει η εξέταση… τελείωσε και το μάθημα αυτό! Δεν μπορούμε να ξέρουμε απολύτως τι γράψαμε και, κυρίως, δεν ξέρουμε πώς έχουν γράψει οι άλλοι. Ας μην ξεχνάμε ότι ο βαθμός μας συγκρίνεται με τους βαθμούς των άλλων υποψηφίων. Στόχος μας, πλέον, είναι το επόμενο μάθημα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου